Kai nebegėda kurti verslą
Pokalbis su „Nebegėda“ įkūrėjomis Beata Tiškevič ir Kotryna Baranauskaite, kurio metu kalbamės kaip atrodo ir veikia verslas su reklamos apribojimais? Ar tada pagrindinė strategija yra turinio kūrimas? Kiek ir kokių resursų reikalauja idėjos įgyvendinimas, kuri visuomenėje yra didelis TABU? Šiandien „Nebegėda“ viena populiariausių suaugusiųjų prekių elektroninė parduotuvė Lietuvoje. Šią vasarą...
Verslo plėtra užsienyje. Kaip pralaužti ledus?
Pokalbis su marketingo ekspertu Justu Kišūnu, kuris padėjo ne tik Lietuvos vienam startuoliui užkariauti Europos, JAV ir Azijos rinkas, o šiuo metu dirba Švedijos agentūroje su prekiniais ženklais, dirbančiais skirtingose užsienio rinkose. Pokalbį veda Monika Petravičiūtė. Jei nori toliau mokytis...
Ką verslas gali daryti tęsiantis karui Ukrainoje?
Šiame pokalbyje susitinka Monika ir Rasa, dvi šios tinklalaidės vedėjos, pasikalbėti, ką verslas gali dabar daryti, kaip reikia elgtis? Tiesa, kad šį kartą buvo suplanuota visai kita epizodo tema, tačiau visas marketingas, pardavimai ar verslo plėtra dabar jau kitokie, nei...
Kaip kūrybingumas uždirba pinigus?
Apie kūrybingumo įtaką rezultatams kalbamės su nuostabia kūrėja Monika Malinauskaite. Ji jau 3 metus dirba Creative Director pozicijoje su skirtingais verslais bei didžiąją dalį laiko dar skiria energetinių paveikslų kūrimui bei gilinimuisi į dailės terapiją. Monika taip pat net 14...
Televizija ir radijas. Koks turinys sudomins mases?
Šįkart laidos tema bus ne tiek tiesiogiai susijusi su marketingo rezultatais ar pardavimais. Visgi, pasakyčiau, kad vis tiek toli nepabėgsim, nes marketingo planai ir strategijos be įtraukiančio ir įdomaus turinio – bergždžias reikalas. Tad su Juste Žičkute šiandien gilinsimės į...
Influencerių marketingas
Viena karščiausių ir daugiausiai dviprasmiškų nuomonių sukeliančių temų marketinge – influencerių marketingas. Būtent apie tai įrašėme antrąjį tinklalaidės „O kaip pardavimai“ epizodą. Influencerių reklama kelia daug klausimų ir įvairiausių emocijų: kaip žinoti, ar šis reklamos kanalas tikrai veiks? O kaip...
Marketingo atmintinė apie Juodąjį Penktadienį. Ar verta šokti į išpardavimų traukinį?
Šį sezoną „Ką darai, daryk gerai“ grįžta su NAUJIENOMIS – viena iš jų yra šie tinklalaidės epizodai apie marketingą „O kaip pardavimai?“. Daugelis marketingą vis dar mato kaip tamsų mišką, todėl laidose diskutuosim su šios srities profesionalais ir stengsimės atverti dar...